نوحه ی کوتاه و شنیدنی از مرحوم بهمن داداشی

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک فرمایید 

 

اینم یه بخش از متن نوحه: 

من ایستاده بودم دیدم که مادرم را        قاتل گهی به کوچه گاهی به خانه میزد

 

گردیده بود گنفوس همدست با مغیره     این با غلاف شمشیر او با تازیانه میزد

 

 



نظرات شما عزیزان:

احمد رضا
ساعت22:41---13 مهر 1395
خدایا چقدر دلهایمان تنگ است برای صفای مرحوم کربلایی بهمن ،چقدر آدمی میتونه خالص باشه در استان حسین(ع)،بعضی موقع فکر میکنم هیچکس به اندازه ایشون نمی تونست از ته دل ضجه بزنه (دعای ندبه)برای دوری آقاجون امام زمان عج،،ای کاش باز هم از اینگونه مداحان بی ریا بیان تو هیئت ها

فرقان
ساعت10:24---13 بهمن 1392
چقدر دلم تنگه برای صدای بهمن خصوصا نجوای سجده زیارت عاشورای او :
شاید من اولم گدز کربلای سیز ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1387برچسب:دانلود بهمن داداشی,نوحه,پنج تن آل عبای زنجان,صوتی, | 14:50 | نویسنده : مجید حیدری |